Wednesday, February 16, 2011

Am I doing the right thing now?

Ya Allah, adakah aku buat perkara yang betul ni? kau tunjukkan lah aku jalan yang benar. apa yang harus hamba mu ini buat? Ya Allah, bersalah nya diri aku ni. aku rasa bersalah sangat buat macam ni. dia kawan aku, dan dia boyfriend aku sekarang ni? apa lagi aku kena buat? aku rasa bersalah. aku buat bnd btl ke?;( tepuk dada, tanya selera. kan? memang tu aku kena cakap pun. orang takboleh nak tolong aku. orang lain hanya mampu bg nasihat and dgar masalah aku. yang lain, aku mesti selesai sendiri. ape aku dah buat? selfish ke aku ni? Ya Allah, tunjukkanlah aku jalan yang benar. kalau betul, aku salah, aku bodoh, aku undur diri dulu. kalau itu yang aku harus buat. but aku nak dia tau, aku sayang dia sangat sangat ;( dah lama tak rasa macam ni. I've been waiting this moment since long time ago:( and now, i've got you baby but i dont know why i felt guilty toward her. I dont know WHYY! help me, im not strong:( is this what we called FAITH? :( i dont feel good. xoxo

1 comment:

  1. salam...

    sorry mengganggu.... nak tanye family u ade rumah d blok 21 taman bukit angksa x?

    ReplyDelete