Sunday, January 23, 2011

:)

awwwhhhh shittt :( rindu gila time form one. Olahraga, 6 emas. 4x100m, 4x200m, 100m, 200m, 800m, lomapat jauh:) EMAS wehhhhhh xD sangat bangga. dapat gelaran Olahragawati Harapan just for one year. then time form two, orang lain amik. shit mannn. time form two gila pancitt. adalah sebabnya:) then masuk netball since form one till noww:) ahha time form one & form two kat sekolh rawang, dapat tempat JOHAN:) hahah. semua panggil aku "kecik" time peringkat gombakk sebab time pringkat gombak, aku paling kecik. and yesss, time main peringkat gombak, menang tempat ketiga. aku rindu jadi center:) the best kot jadi center. kawal game semua. hehe:) form 3 pulak, sekolah lain. sekolah kat bangsar. dapat tempat kedua. tapi tahun lepas aku tak masuk lari sebab malas. badan dah berat HAHAHA:) anywayyy, aku enjoy bersukannn:) sangat lawa k badan akuuuu DULU. now macam haram hahahaha. emmmm, taun ni under18 sebab saya form 4. ahha soo yeahh, nak buat yang terlalu baikk ;) hehe chow wehhhh

No comments:

Post a Comment